De Lage Landen `Raiders of the lost Treasure': 10 relatiedagen voor Rabobank accountmanagers.
Na een geslaagd traject met 20 evenementen in het voorjaar van 2011 is Omnivents wederom gevraagd om invulling te geven aan de challenge van De Lage Landen in het voorjaar van 2012. Het evenement `Raiders of the lost `Treasure` is de ultieme beloning voor uiteindelijk 53 Rabobank vestigingen die het target in het najaar van 2011 hebben gerealiseerd. In maart en april 2012 zijn er 10 evenementen georganiseerd op 3 verschillende locaties in Nederland. Onze opdrachtgever wilde hiermee graag tegemoet komen aan de wens om de reistijd voor de deelnemers te minimaliseren. Dit op maat gemaakte programma is uniek door:
- Thematisering met Indiana Jones, uitgebreid communicatie voortraject met teasers en videoberichten
- De teams zich continue met verschillende vervoersmiddelen verplaatsen naar een verder gelegen punt. Het start en eindpunt van alle onderdelen is verschillend. Er is dus geen `roulatie` gevoel.
- De teams verschillend in grootte kunnen zijn variërend van 5 tot 25 deelnemers per team, hierdoor is het mogelijk om deelnemende banken bij elkaar te houden.
- Elk team is versterkt met accountmanagers van De Lage Landen. Naast een zakelijk belang ook meerwaarde voor de positieve spirit!
- Geen scoreformulier. Op elk goed volbracht onderdeel ontvingen de teams een klein onderdeel van de schatkaart met een cryptische omschrijving voor de zoektocht per GPS naar het volgende onderdeel.
- Zowel intensieve als ook minder activiteiten onderdelen, deelnemers konden binnen het evenement keuzes maken om bepaalde onderdelen niet te doen
- Men is natuurlijk op zoek naar de schat, het team dat de meeste stukjes schatkaart heeft en als eerste aankomt bij het finalespel heeft de grootste kans…. Maar wie de schatkist als eerste vindt, is de echte winnaar!
De Lage Landen Promovideo 2011 met shots van de events uit 2011